مرگ داعشی ها زیر آوار تونل
نوشته شده توسط : محسن

هلاکت سرکرده داعش و مرگ داعشی ها زیر آوار تونل

هلاکت سرکرده داعش و مرگ داعشی ها زیر آوار تونل

اخبار داعش

به گزارش میهن گرام :فرماندهی عملیات آزادسازی استان نینوا امروز چهارشنبه اعلام کرد توپخانه ارتش، مخفیگاه‌های تروریست‌های داعشی را گلوله‌باران کرد که در نتیجه آن یکی از سرکردگان داعش و همراهانش در جنوب موصل به هلاکت رسیدند.

بر اساس بیانیه فرماندهی عملیات آزادسازی نینوا، توپخانه لشکر پانزدهم مخفیگاه‌های داعشی‌ها را گلوله باران کرد که در نتیجه آن ابویمامه الحدیدی مسئول امنیتی داعش در جبهه القیاره بخش السبعاویین به همراه همراهانش کشته شدند. آمار همراهان این سرکرده داعشی مشخص نشده است.

از سوی دیگر یک منبع فرماندهی صلاح الدین از انهدام یکی از مقرهای تروریست‌های داعشی در یک حمله هوایی در شمال صلاح الدین خبر داد. بر اساس گزارش  الغدپرس، داعشی‌ها از این مقر که در روستای کنعوس در الشرقاط قرار داشت به عنوان مرکز آموزشی استفاده می‌کردند.

درخواست بدر برای آزادسازی فلوجه از طریق عملیات نظامی گسترده

خبر دیگر این‌که قاسم الاعرجی رئیس فراکسیون پارلمانی بدر و عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق بر ضرورت آغاز عملیات نظامی گسترده برای آزادسازی شهر فلوجه از اشغال تروریست‌های داعشی تاکید کرد.

وی از حیدرالعبادی نخست وزیر عراق به عنوان فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور درخواست کرد دستور آغاز عملیات نظامی گسترده برای آزادسازی شهر فلوجه را در راستای پاسخ به درخواست کمک مردم تحت محاصره آن صادر کند.

مرگ داعشی‌ها زیر آوار تونل

المیادین هم از انهدام تونل بزرگ داعش در مرکز شهرستان هیت در حمله جنگنده‌های ارتش عراق خبر داد که شمار زیادی از تروریست‌ها در نتیجه آن به هلاکت رسیدند.

داعش





:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: